سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

جزئیات قتل پسر جوان در خانه مجردی

وقتی جسد متوفی روی میز کارشناسی پزشکی قانونی قرار گرفت،‌پرده از راز یک جنایت خاموش فرو افتاد. 
آفتاب‌‌نیوز :
حدود ساعت 13 نوزدهم آذر ماه جاری پسر جوانی با پلیس تماس گرفت و اظهار داشت با ورود به منزل دوستش در برج کوهستان سعادت‌آباد با جسد بی‌جان وی مواجه شده است، پس از این تماس مأموران کلانتری 134 شهرک غرب به محل اعلام خبر اعزام شدند که با ورود به منزل متوفی، با جسد وی روی تخت‌خواب و درحالیکه از بینی‌اش خون آمده بود، مواجه شدند. 
دوست متوفی در اظهاراتش به مأموران گفت: متوفی ( شاهین) دوست من بود و در اینجا به تنهایی زندگی می‌کرد، من کلید منزل شاهین را داشتم و برای وی از سوپرمارکت مواد غذایی می‌آوردم، دقایقی قبل به منزل شاهین آمدم و هر چه زنگ منزلش را زدم جوابگو نبود به همین خاطر با کلید در خانه را باز کردم و با جسد وی مواجه شدم. 
دقایقی بعد مراتب این اتفاق به قاضی ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد متوفی را به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق مرگ صادر کرد. 
پس از انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و بررسی جسد مشخص شد شاهین بر اثر شلیک یک گلوله از یک اسلحه شاه‌کش به شقیقه سمت راست سرش به قتل رسیده است به طوری که در بررسی ابتدایی جسد توسط مأموران، قتل وی بر اثر اصابت گلوله مشخص نشده بود. 
با مشخص شدن علت مرگ شاهین و تشکیل پرونده قتل، بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شدند. 
تحقیقات از همسایگان محل سکونت شاهین نشان داد که آنها حدود ساعت 1 بامداد 19 آذر ماه جاری صدای بلندی را از منزل مقتول شنیده‌اند، همچنین مشخص شد که از اسلحه‌ شاه‌کش گلوله دیگری نیز به سمت مقتول شلیک شده اما موفق عمل نکرده است؛ اسلحه نیز در محل وقوع جنایت کشف نشد. 
به گزارش تسنیم، بررسیهای بیشتر نشان داد شاهین با پدرش اختلافاتی داشته به همین خاطر به صورت مجردی در آنجا زندگی می‌کرده است. 
تحقیقات برای به دست آوردن سرنخهای دیگر درباره این پرونده و شناسایی متهم یا متهمان قتل شاهین ادامه دارد. 

منبع : aftabnews.ir

جزئیات قتل پسر جوان در خانه مجردی