سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

آمار کرونا 12 فروردین

    نظر

3111 بیمار جدید 

همچنین بخوانید :

به گزارش “ورزش سه”، مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس که در نیم فصل دوم بدون رقیب در ترکیب این تیم حضور داشت، امیدوار است با پایان ویروس کرونا، شرایط برای ادامه مسابقات فراهم شود.

 

شیری در گفت‌وگو با اپلیکیشن پرسپولیس در خصوص سال 98 که به پایان رسید و اتفاقات تلخ و شیرینی که در این سال وجود داشت گفت: سال 98 سال خوبی از نظر فوتبالی برای من بود چرا که توانستیم با پرسپولیس به قهرمانی‌های خوبی برسیم و از این جهت می‌توانم این سال را سال لذت‌بخشی بدانم. امیدوارم که در سال 99 هم موفقیت و قهرمانی‌های پرسپولیس ادامه دار باشد.

 

وی ادامه داد: البته قبل از هرچیز آرزو می‌کنم که ویروس کرونا در سال 99 ریشه‌کن شود تا همه مردم در آرامش و آسایش بتوانند زندگی کنند و امیدوارم که سال جدید، سال خوبی برای همه مردم باشد. همچنین امیدوارم در این سال به موفقیت‌های زیادی در زمینه شخصی و ورزشی برسم. 

 

مدافع پرسپولیس درباره اینکه در این روز های کرونایی چه می‌کند افزود: به هر حال روزهای سخت و آزاردهنده‌ای است اما ما هر روز تمرینات خودمان را ادامه می‌دهیم تا از نظر بدنی عقب نمانیم. به هرحال زندگی همه مردم به نوعی مختل شده و باید بتوانیم این شرایط را تحمل کنیم تا دوباره به زندگی ایده‌آل برگردیم. امیدوارم که هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود.